Segt...

Fredag och jag har absolut ingentingatt göra... Rena mardrömmen för mig att sitta hemma, själv en fredagskväll utan att ha något att göra. Inte för att jag är rastlös utan för att då får jag tid att tänka på det jag försöker glömma.

För övrigt så har jag varit i stan idag med min bästa tjejkompis Jennie. Hittade bara lite underkläder och en klänning. Var i och för sig på Allum igår också. Då hittade jag en asfin, brun väska från Åhlens, ett par skor och en concealer. Är jättenöjd med väskan!! Har blivigt en hel del shopping nu.. Var även i stan för några dagar sedan och hittade ett par jeans, lite tröjor. skolböcker, kläder till Alicia och även då underkläder. tyvärr så är ju mitt minneskort fortfarande hos en kompis så jag kan inte visa än...

men men... nu ska jag väl sova tänkte jag. Alicia liggeroch nanar för längesen :) God natt

Kommentarer
Postat av: Pätty

tack =) ska dock inte byta >< trivs i den stilen jag har men om jag någonsin ska iväg till något alternativt event så vet jag vem jag ska låna kläder av ;)



jag bor i skåne med mina R och allt >
<

2008-08-25 @ 22:07:29
URL: http://pattypoopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0