Tisdag

Hej bloggen! Kom hem från skolan för 1-2 timmar sedan. Har suttit och gjort en engelska- och en samhälls-läxa tillsammans med en god kykligsallad och en Daim :D Visst blir pluggandet roligare med något gott till? Dock har jag smått ångest eftersom jag ständigt proppar i mig godis. Blir så när skolan börjar. Det är ju nästan omöjligt att inte ta sig till kafét och köpa något på en lång håltimma.. På tag om det har jag väldigt dåligt schema. Slutar runt 16-17 varje dag förutom onsdagar då vi har "turen" att sluta kl 14. Inte en ända sovmorgon har vi fått heller, men en massa håltimmar. Jaja, finns tyvärr inte mycket att göra åt. I övrigt har jag väl haft det helt okej idag. Har haft engelska, historia, kulturhistoria och svenska. Det inviduella valet sätter igång på fredag. Fick Textil och 3D-desig, Kul!! Älskar svenska, bild och samhäll! Vilka är era favoritämnen?

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0